مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:392019-11-16بين الملل

حضور کیم جونگ اون در نمایش هوایی جنگنده های ارتش


رهبری کره شمالی امروز (شنبه) شاهد نمایش هوایی جنگنده های ارتش کشورش در ساحل شرقی بود؛ او خلبان این جنگنده ها را موظف کرد تا مقابل دشمنانی که تا دندان مسلح هستند، - رهبری کره شمالی امروز (شنبه) شاهد نمایش هوایی جنگنده های ارتش کشورش در ساحل شرقی بود؛ او خلبان این جنگنده ها را موظف کرد تا مقابل دشمنانی که تا دندان مسلح هستند، تاکتیک ها و ایده های بزرگی اجرا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی (کی سی ان ای) در پی انتشار بیانیه هایی در ابراز خشم این کشور از رزمایش های مشترک آمریکا و کره جنوبی منتشر شد که به گفته پیونگ یانگ می تواند به منحرف شدن مذاکرات اتمی با واشنگتن منجر شود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد، کیم جونگ اون رضایتمندی خود را بابت عملکرد خلبان های جنگنده های نیروی هوایی کشورش ابراز داشت.

کیم جونگ اون گفت، خلبان هایش باید برای مقابله با دشمنان تا دندان مسلح ایده و تاکتیک های بزرگ داشته باشند و در هر شرایطی آماده باشند.

این خبرگزاری همچنین گزارش کرد: کیم جونگ اون همچنین تاکید کرد گرچه دشمنان ممکن است به مزیت های فناوری خود ببالند اما نمی توانند با پرسنل نظامی ما که دارای مزیت های اخلاقی و ایدئولوژیکی و سیاسی هستند، مقابله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کیم جونگ اون در نمایش هوایی جنگنده های ارتش

حضور کیم جونگ اون در نمایش هوایی جنگنده های ارتش