مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:512019-11-16فرهنگي

نمایشگاه ملی کتاب در شهر باران


پانزدهمین نمایشگاه ملی کتاب گیلان از فردا در رشت آغاز می شود.

- مرکز گیلان ؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز اعلام کرد : پانزدهمین نمایشگاه ملی کتاب گیلان از فردا ، 26 آبان به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان واقع در کیلومتر 5 جاده رشت تهران برگزار می شود.

قرار است این نمایشگاه با حضور 400 ناشر از سراسر کشور برپا شود.

در نمایشگاه ملی کتاب در رشت ، تازه های نشر با موضوعات کتاب های آموزشی ، کودک و نوجوان ، هنر ، حقوق ، فرهنگی ، کشاورزی ، اقتصادی و مسائل عمومی در 200 غرفه به معرض نمایش گذاشته می شود.

برای سهولت خرید کتاب از غرفه های این نمایشگاه ، بن یارانه ای خرید کتاب به مبلغ کل 800 میلیون تومان با حداقل 30 درصد تخفیف اختصاص یافته که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

برگزاری کارگاه های آموزشی ، قصه خوانی گیلکی ، نشست نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان و ناشران ، شب شعر ، رونمایی از چند کتاب ، ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان و معرفی باشگاه های کتابخوانی از جمله برنامه های جانبی پانزدهمین نمایشگاه ملی کتاب گیلان است.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از 26 آبان تا اول آذر در محل نمایشگاه های بین المللی گیلان از ساعت 10 تا 20 به روی علاقمندان باز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ملی کتاب در شهر باران

نمایشگاه ملی کتاب در شهر باران