مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 09:072019-11-16سياسي

برپایی نماز جماعت در 72 هزار آموزشگاه کشور


مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش از برپایی نماز جماعت در 72 هزار آموزشگاه از مجموع 100 هزار مدرسه در سطح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا مسبب زاده ظهر امروز درپیش اجلاس استانی نماز که با عنوان نماز و مدرسه در سنندج برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت محمد(ص)، اظهار کرد: نماز فریضه واجبی است که نور چشمان پیامبر(ص)، دعای خاصان و پیامبران عظیم الشان الهی و بهترین اعمال برای پذیرش سایر اعمال دانست.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در جلسات و پیام های متعدد بر نمازخوانی دانش آموزان تاکید دارند؛ گفت: رهبری در این مسیر آموزش و پرورش را از اثرگذارترین دستگاه می دانند و تاکید دارند که فضای مدارس را به نمازخوانی جوانان و نوجوانان مزین کنید چراکه نماز تضمن کننده سلامت جامعه است.

وی با بیان اینکه توجه به امر نماز در حوزه آموزش و پرورش از موضوعات بسیار مهمی است که می تواند از انواع آسیب های اجتماعی درجامعه جلوگیری کند؛ گفت: اگر امروز تاکید بر جلوگیری از آسیب های اجتماعی است، مهم ترین مسیر این امر نماز است چراکه نماز انسان را از فحشا و منکرات دور می کند و اگر نماز ما نماز درستی باشد قطعا آسیب های اجتماعی راه به جایی نخواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نماز جماعت در 72 هزار آموزشگاه کشور

برپایی نماز جماعت در 72 هزار آموزشگاه کشور