مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 09:232019-11-16حوادث

جای خالی سلبریتی ها در زلزله آذربایجان شرقی


آن ها چند سالی است که به سلبریتی معروف شده اند و هر یک حساب شخصی در شبکه های مجازی داشته و فعال تر از قبل هستند و با استوری ها و پست‎هایشان برای هر رویدادی اظهار نظر می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی آن ها چند سالی است که به سلبریتی معروف شده اند و هر یک حساب شخصی در شبکه های مجازی داشته و فعال تر از قبل هستند و با استوری ها و پست‎هایشان برای هر رویدادی اظهار نظر می کنند.

زمین لرزه 5.

9 ریشتری آذربایجان شرقی با پنج کشته و بیش از 700 مصدوم و حجم بالای تخریب منازل، چیزی کم دارد که آن هم حضور سلبریتی هاست.

هنرمندان در حوادث سال های گذشته حضورپررنگی داشتند و زلزله کرمانشاه یکی از این موارد بود که هر یک از سلبریتی ها به سهم خود در جمع آوری کمک های مردمی تلاش کردند، اما در زلزله 17 آبان ماه آذربایجان شرقی تنها چند نفر از هنرمندان، جان باختن تعدادی در حادثه زمین لرزه را در حساب های شخصی شان تسلیت گفتند و در این میان، ورزشی ها و به ویژه ورزشکاران میانه ای پیشتاز بودند و با تقدیم مدال و سرکشی به مناطق زلزله زده با مصیبت دیدگان این حادثه اظهار همدردی کردند.

سعید مهری، هافبک تیم تراکتور که اهل شهرستان میانه نیز هست با سرکشی به مناطق زلزله زده، کمک هایی را به روستای ورنکش و ترک میانه اهدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی سلبریتی ها در زلزله آذربایجان شرقی

جای خالی سلبریتی ها در زلزله آذربایجان شرقی