مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 09:322019-11-16سياسي

زیرساخت های لازم برای اجرای مالیات بر مصرف فراهم شود


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس بابیان اینکه در شرایط تحریم باید اقدامات مناسب در دستور کار باشد، گفت: زیرساخت های اجرای مالیات بر مصرف فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد همتی ظهر شنبه در پنجاه و یکمین شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه مالیات بر مصرف یکی از مباحث جدی که مورد توجه نمایندگان مجلس قرار دارد که باید در خصوص اجرای این مهم، زیرساخت ها فراهم شود، ابراز داشت: امروز دولت در شرایط سخت تحریم با مشکلاتی مواجه است که می طلبد تا با توجه به شرایط امروز کشور و تحریم ها، اقدامات متناسب با وضعیت کنونی در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه شرایط سخت اقتصادی، تحریم و جنگی، نیازمند برنامه بلند مدت، ثبات در قوانین و قانون گذاری و همچنین اقدامات ویژه و متناسب به این شرایط است، افزود: امروز این شرایط جنگی و تحریم های ظالمانه ای که برای کشور توسط دشمنان به وجود آمد، خوشبختانه با اقدامات و مقاومت های صورت گرفته توطئه ها خنثی شد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه اگر تحریم های ایران نظیر اختلال در تمامی سرویس های بانکی و ممانعت از صادرات، برای هر کدام از کشورهای پیشرفته دنیا مثل ژاپن یا آلمان اتفاق می افتاد به جرئت می توان گفت، حتی یک سال نیز دوام نمی آوردند، ابراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم برای اجرای مالیات بر مصرف فراهم شود

زیرساخت های لازم برای اجرای مالیات بر مصرف فراهم شود