مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 09:522019-11-16اقتصادي

بنگاه های اقتصادی برای 6 ماه آینده نمی توانند برنامه ریزی کنند


رییس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه بنگاه های اقتصادی نمی توانند حتی برای شش ماه آینده برنامه ریزی کنند، گفت: فشارهای خارجی و تحریم ها بزرگ ترین دلیل عدم برنامه ریزی رونق تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر جمعه ای ظهر شنبه در پنجاه و یکمین شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه بنگاه های اقتصادی نمی توانند حتی برای شش ماه آینده خود برنامه ریزی های لازم را داشته باشند، ابراز داشت: در شرایط کنونی به دلیل تحریم ها و فشارهای خارجی به روی ایران تولیدکنندگان نمی توانند آینده نگری از روند تولید کنند لذا باید نقشه راهی در این خصوص ترسیم شود.

وی ضمن بیان اینکه یکی از راهکارهای لازم مشورت گرفتن دولت از بخش خصوصی است، افزود: با تدوین راهکارهای لازم در خصوص جهش صنعتی می تواند از ابن بحران گذر کرد که این مهم نیازند حمایت های هر چه بیشتر دولت از بنگاه های اقتصادی است.

رییس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه از نمایندگان مجلس انتظار می رود تا در این خصوص یعنی تصویب و نظارت بر قوانین حمایت از بخش خصوصی و تولید ورود جدی تری را داشته باشند، ابراز داشت: متاسفانه در برخی موارد این هم صدایی در بین نمایندگان مجلس دیده نمی شود و بر رصد و نظارت بر قوانین آن گونه که باید صورت نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های اقتصادی برای 6 ماه آینده نمی توانند برنامه ریزی کنند

بنگاه های اقتصادی برای 6 ماه آینده نمی توانند برنامه ریزی کنند