مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 10:452019-11-16اجتماعي

معرفی مدرسه باکیفیت در همدان


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از موفقیت آموزشگاه متوسطه اول «حاج حسن فرهادی فر» در کسب گواهینامه اهتمام سطح یک از سازمان ملی استاندارد کشور خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از موفقیت آموزشگاه متوسطه اول حاج حسن فرهادی فر در کسب گواهینامه اهتمام سطح یک از سازمان ملی استاندارد کشور خبر داد.

هادی سلگی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در اختتامیه شانزدهمین همایش ملی جایزه کیفیت که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، آموزشگاه حاج حسن فرهادی فر(حجاب) موفق به کسب گواهینامه اهتمام سطح یک از سازمان ملی استاندارد ایران شد.

وی اظهار کرد: از آنجا که آموزش و پرورش از معدود نهادها و دستگاه هایی است که محصول و نتایج آن عمیقاً نیازمند کیفیت است، امسال بیش از 37 هزار واحد متوسطه در فرآیند خود ارزیابی در سامانه هوشمند تعالی، دغدغه خود را نسبت به مقوله کیفیت نشان داده و پس از آن مورد ارزیابی بیرونی قرار گرفته اند.

سلگی خاطرنشان کرد: در نهایت در همایش ملی جایزه کیفیت که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، 33 مدرسه از سراسر کشور جایزه اهتمام به کیفیت را دریافت کردند که آموزشگاه حاج حسن فرهادی فر(حجاب) نیز از ملایر با مدیریت زاهده السادات سیدالحسینی موفق به دریافت این گواهینامه ارزشمند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مدرسه باکیفیت در همدان

معرفی مدرسه باکیفیت در همدان