مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 10:482019-11-16اقتصادي

33 پرونده گرانفروشی و تقلب اصناف در استان سمنان تشکیل شد


رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان، با اشاره به آغاز طرح تشدید مبارزه با گرانفروشی و نظارت بر تقلب، گفت: در یک ماه اخیر 33 پرونده دراین باره در استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم عرب ظهر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه در یک ماه اخیر، 33 پرونده درزمینهٔ گران فروشی و تقلب در اصناف استان مفتوح شده است، تأکید کرد: بخش عمده ای از این پرونده ها با تماس و گزارش های مردمی در مراجع ذی ربط تشکیل شده است.

وی بابیان اینکه مردم می بایست موارد گرانی و تقلب را با سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند، افزود: در یک ماه گذشته 204 گزارش و شکایت مردم توسط اتاق اصناف استان دریافت شده است.

رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان بابیان اینکه 82 پرونده شکایات مردمی توسط اصناف استان بررسی و مختومه شده است، گفت: روند بررسی و صدور حکم 88 مورد دیگر از شکایات نیز در حال انجام است همچنین برای 33 مورد دیگر پرونده تشکیل شده است.

عرب بیشترین سهم گزارش های مردمی و شکایات از اصناف را متعلق به کارهای خدماتی چون تعمیرکاران، مکانیک ها، آرایشگاه بانوان و .

دانست و تصریح کرد: در طول یک ماه گذشته مجموعاً 213 پرونده تخلف اصناف اعم از شکایات مردمی و بازرسی اصناف و صمت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 پرونده گرانفروشی و تقلب اصناف در استان سمنان تشکیل شد

33 پرونده گرانفروشی و تقلب اصناف در استان سمنان تشکیل شد