مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 10:502019-11-16اقتصادي

ظرفیت مسکن ملی در کردستان تکمیل شد


ثبت نام متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن از صبح امروز در سه استان کردستان، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان آغاز شد که طبق آخرین آمار، ظرفیت نام نویسی در استان کردستان تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال ثبت نام طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در چهار استان سیستان وبلوچستان، قم، خراسان شمالی و خراسان جنوبی که از سه شنبه هفته قبل آغاز شده بود، از صبح امروز شنبه 25 آبان نام نویسی متقاضیان در سه استان کردستان، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان شروع شده که تا ساعت 12:15 تعداد ثبت نامی ها در استان کردستان 2373 نفر، در کهکیلویه و بویراحمد 859 نفر و در گلستان 1630 نفر اعلام شده است.

دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: ظرفیت استان کردستان به طور کامل تکمیل شده و در استان کهکیلویه و بویراحمد شهرهای یاسوج، سی سخت و لیکک و در استان گلستان نیز شهرهای گرگان، گنبدکاووس و آق قلا، تکمیل ظرفیت شده اند.

استان کردستان با 10 شهرِ بانه، بیجار، دهکلان، دیواندره، سریش آباد، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و مریوان در طرح اقدام ملی مسکن شرکت کرده است که در روز نخست ثبت نام این طرح ظرفیت 10 شهر تکمیل و سایت بسته شد.

همچنین در کهکیلویه و بویراحمد برای هشت شهرِ چرام، دهدشت، دوگنبدان، دیشموک، سی سخت، لنده، لیکک و یاسوج ثبت نام انجام می شود که برای سه شهر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مسکن ملی در کردستان تکمیل شد

ظرفیت مسکن ملی در کردستان تکمیل شد