مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 11:302019-11-16سياسي

وقتی همه خوابیم!


برنامه های ترکیبی و به اصلاح چند آیتمی همیشه در شبکه های مختلف صداوسیما، به عنوان بازوان حرکتی شبکه ها عمل کرده اند و از سویی می توان سسیات گذاری های مدیران شبکه ها را در محتوای برنامه های ترکیبی شبکه هایشان به وضوح مشاهده .

- مهم ترین پاشنه آشیل و نقطه ضعف فصل پنجم برنامه هفت این باشد که این برنامه دیگر جمعه شب ها روی آنتن نمی رود و در دقایق ابتدایی روز شنبه از شبکه سوم سیما پخش می شود.

گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری دانشجو: برنامه های ترکیبی و به اصلاح چند آیتمی همیشه در شبکه های مختلف صداوسیما، به عنوان بازوان حرکتی شبکه ها عمل کرده اند و از سویی می توان سسیات گذاری های مدیران شبکه ها را در محتوای برنامه های ترکیبی شبکه هایشان به وضوح مشاهده کرد و گاهی نیز این نوع برنامه ها از سریال ها نیز در جذب مخاطب پیش گرفته و در نتیجه ببیشتر از همیشه در کانون توجه مخاطیبان و منتقدان قرا میگرند، گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو نیز در همین راستا در سلسله گزارش هایی سعی خواهد کرد نگاهی منصفانه با بیان نقاط ضعف و قوت به برنامه های شاخص ترکیبی شبکه های سراسری داشته باشد که در ادامه نخستین قسمت این گزارش از نظرتان میگذرد.

فقط برای حفظ برند اواسط سال 89 بود که ایده ساخت برنامه هفت از سوی فریدون جیرانی به مدیران شبکه 3 سیما عرضه شد و تصمیم به ساخت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی همه خوابیم!

وقتی همه خوابیم!