مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 11:372019-11-16اقتصادي

ارزش دلاری کالاهای صادراتی استان سمنان 56 درصد رشد داشت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بابیان اینکه هم اکنون کالاهای استان به 45 کشور صادر می شود، ابراز داشت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی 56 درصد رشد داشت.

- حشمت الله عسگری ظهر شنبه در پنجاه و یکمین شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه ارزش دلاری کالاهای صادراتی استان سمنان 56 درصد رشد داشت، ابراز داشت: این در شرایطی اتفاق افتاده است که کشور در شرایط تحریم های اقتصادی ظالمانه قرارگرفته بود.

وی بابیان اینکه هم اکنون کالاهای صادراتی استان سمنان به 45 کشور دنیا فرستاده می شود، افزود: در حالی که قبلا 32 کشور مقصد نهایی کالاهای استان سمنان بود که این پیشرفت نشان از برنامه ریزی دولت برای حل مشکلات تولیدکنندگان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بابیان اینکه متوسط ارزش دلاری کالاهای صادراتی استان طی سال گذشته 460 دلار را شامل می شود، ابراز داشت: این رقم امسال به یک هزار دلار رسید که این افزایش توانمندی و کیفیت خوب کالاهای استان را نشان می دهد.

عسگری بابیان اینکه در راستای رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان استان سمنان تلاش می شود، تصریح کرد: برای ورود کالاهای استان سمنان به دیگر کشورهای خارجی می بایست قوانین دست و پاگیر حذف و دولت حمایت های بیشتری را از بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش دلاری کالاهای صادراتی استان سمنان 56 درصد رشد داشت

ارزش دلاری کالاهای صادراتی استان سمنان 56 درصد رشد داشت