مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:022019-11-16اقتصادي

گرماتاب برترین راه کار گرمایش تابشی فضاهای باز و بزرگ


در فصول سرد سال اماکنی که فضای باز و بزرگی دارند برای گرمایش به وسایل خاصی نیاز دارند که ضمن ایجاد گرمای مناسب، مصرف انرژی آنها به صرفه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام گرماتاب، طی تحقیقات به عمل آمده دستگاه های نیز شناخته می شوند، اما مشهورترین عنوان برای این گروه از محصولات همان گرماتاب است.

گرماتاب برند ثبت شده شرکت ایران مشعل است.

سامانه های گرمایش تابشی گرماتاب در سال 1379 به همت شرکت ایران مشعل و با بکارگیری جوانان و متخصصین تحصیل کرده و کار آزموده این شرکت به بازار عرضه شد.

با توجه به تجربه درخشان شرکت در زمینهٔ اجرای موتورخانه های بزرگ حرارت مرکزی و گرمایش سالن های بزرگ و مشاهده عدم کارایی مطلوب و اتلاف زیاد انرژی با روش های مذکور، شرکت با نگاهی پرسش گر و جستجو طلب و با عنایت الطاف خاص الهی موفق شد برای اولین بار در ایران، یکی از بزرگ ترین خلأهای موجود در سیستم های گرمایش برای اماکن بزرگ را با وارد کردن سیستم گرمایش تابشی گرماتاب به بازار (با همکاری شرکت AMBIRAD انگلستان) برای همیشه حل کند.

اگر بخواهیم مهم ترین موارد استفاده از محصولات گرماتاب را نام ببریم، می توانیم به تأمین گرمایش فضای باز، گرمایش رستوران، گرمایش تراس منزل و ویلا، گرمایش تعمیرگاه خودرو، گرمایش سالن های ورزشی، گرمایش گلخانه، گرمایش مرغداری، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرماتاب برترین راه کار گرمایش تابشی فضاهای باز و بزرگ

گرماتاب برترین راه کار گرمایش تابشی فضاهای باز و بزرگ