مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:252019-11-16اجتماعي

نبود سایت پسماند ویژه یکی از معضلات تهران


یکی از معضلات اصلی تهران نبود سایت ویژه پسماند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران؛ سعید محمودی در نشست خبری افزود: محیط زیست امروز شفاف ترین سیستم کشور است و هیچ مورد پنهانی در تصمیم گیری های محیط زیست وجود ندارد.

از نقد سازنده و نقدی که به پیشبرد اهداف مان کمک کند استقبال می کنیم و روند مورد نظر ما در حوزه محیط زیست، شفافیت کامل است و نقد منصفانه رسانه ها همواره به نفع محیط زیست خواهد بود.

وی با بیان اینکه محیط زیست باید مردمی بوده و نباید صرفاً دولتی باشد، اظهار داشت: اگر محیط زیست خود را از مردم جدا کرده باشد نمی تواند به موفقیت دست پیدا کند و سیاست امروز ما در محیط زیست همراه شدن با مردم و پیدا کردن هدف مشترک با مردم است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: در سال های گذشته اگر در یک منطقه حفاظت شده اتفاقی می افتاد، ما به عنوان متولی متوجه نمی شدیم، اما امروز شرایط فرق کرده، گرچه هنوز مشکلاتی در حوزه بودجه و مسایل دیگر داریم، اما همکاران ما جانفشانانه در حفظ محیط زیست کشور تلاش می کنند.

محمودی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت پروژه تعیین سیاهه انتشار آلاینده ها و سهم خودرو ها در آلودگی هوا گفت: آخرین وضع پروژه تعیین سیاهه انتشار آلاینده ها برای 8 کلانشهر از جمله ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود سایت پسماند ویژه یکی از معضلات تهران

نبود سایت پسماند ویژه یکی از معضلات تهران