مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 13:412019-11-16دانش

جهاددانشگاهی به تولید پانسمان زخم بیماران EB می پردازد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از جهاددانشگاهی، سید مهدی طبایی رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، صبح امروز 25 آبان ماه در نشست خبری ششمین کنگره ی بین المللی زخم و ترمیم بافت که در سالن همایش دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد؛ - رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت:جهاد دانشگاهی در جهت کمک به خودکفایی کشور به تولید پانسمان بیماران EB می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از جهاددانشگاهی، سید مهدی طبایی رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، صبح امروز 25 آبان ماه در نشست خبری ششمین کنگره ی بین المللی زخم و ترمیم بافت که در سالن همایش دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد؛ گفت: مشکل زخم در انسان یک بحث مهم و جدی محسوب می شود جهاد دانشگاهی نیز با توجه به رسالت خود با نگاه فناورانه و نو به حوزه زخم و ترمیم بافت وارد شده و این حوزه را از اولویت های پژوهشی خود قرار داده است.

وی با اشاره به فعالیت های این مجموعه اظهار کرد: فعالیت های این مجموعه سبب ایجاد پژوهشکده زخم و ترمیم بافت شده که یک پژوهشکده منحصربه فرد در این زمینه است که به صورت تخصصی به این موضوعات می پردازد.

طبایی افزود: موضوعات مختلفی مانند پیشگیری، آموزش اعم از عمومی و کادر درمانی، پژوهش و حوزه ی درمانی در این پژوهشکده به بیماران زخم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی به تولید پانسمان زخم بیماران EB می پردازد

جهاددانشگاهی به تولید پانسمان زخم بیماران EB می پردازد