مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 14:132019-11-16اقتصادي

ظرفیت مبل و منبت نهاوند مغفول مانده است


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پراکندگی واحدهای تولیدی مبل و منبت در نهاوند موجب مغفول ماندن این ظرفیت مهم در شهرستان نهاوند شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا عصر شنبه در آیین کلنگ زنی مجتمع کارگاهی و نمایشگاهی خوشه صنعتی مبل و منبت نهاوند در شهرک صنعتی، اظهار کرد: این طرح برای تمرکز در حوزه اشتغال و تولید با اعتبار 3 میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: در این طرح 60 کارگاه و نمایشگاه در مساحت 4 هکتار ساخته خواهد شد تا ضمن تمرکز ساخت مبل و منبت در شهرستان نهاوند رونق تولید لحاظ شود چراکه پراکندگی واحدهای تولیدی مبل و منبت طی سالیان گذشته موجب مغفول ماندن این ظرفیت مهم در شهرستان نهاوند شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بنا بر تصمیمات صورت گرفته و دستور استاندار همدان زمین فوق برای احداث واحدهای تولیدی به صورت اقساط سه ساله به صنعتگران واگذار می شود، گفت: امروز نگاه ها به شهرستان نهاوند در مقایسه با گذشته متفاوت و توسعه محور و باهدف کاهش فاصله نهاوند از کاروان توسعه استان است.

بهرام نیا با اشاره به سفر 9 وزیر دولت به شهرستان و انجام اقدامات زیربنایی برای شهرستان، گفت: وظیفه ما بررسی مشکلات مردم در حوزه های مختلف است که خوشبختانه در این راستا با تعریف 5 پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مبل و منبت نهاوند مغفول مانده است

ظرفیت مبل و منبت نهاوند مغفول مانده است