مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 05:132019-11-17اقتصادي

احتمال افزایش یارانه قراردادهای فناوری/ شروط تجاری سازی محصولات


معاون اداره کل برنامه ریزی و امور فناوری وزارت علوم از احتمال افزایش یارانه قراردادهای فروش و سرمایه گذاری در هفته پژوهش خبر داد و شروط تجاری سازی محصولات فناورانه را اعلام کرد.

- بهنام طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به حمایت های وزارت علوم از طرح ها و محصولات فناورانه و نوآورانه که در ایام نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ارائه می شود، اظهار داشت: سال گذشته در نمایشگاه هفته پژوهش، 279 تفاهم نامه به امضا رسید و وزارت علوم 2 ماه به طرف های قرارداد فرصت داد، اصل قرارداد را به منظور بررسی و حمایت به وزارتخانه ارسال کنند.

وی افزود: از 279 مورد تفاهم نامه، 108 قرارداد دریافت شد که از این تعداد در نهایت 44 قرارداد را مورد حمایت قرار دادیم و مبلغ 3 و نیم میلیارد تومان یارانه به این قراردادها اختصاص داده شد که حدود 5 درصد مبلغ کل قرارداد بود.

معاون اداره کل برنامه ریزی و امور فناوری وزارت علوم مبلغ قراردادهای داخلی سال گذشته در نمایشگاه هفته پژوهش را حدود 192 و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مبلغ قراردادهای خارجی که 5 مورد بود، 338 هزار یورو و 400 یورو و 1 میلیون و 580 میلیون دلار برآورد شد.

وی ادامه داد: سال گذشته قراردادهایی در حوزه های IT، ساخت تجهیزات، دارویی، بیوتکنولوژی، هوافضا، پهبادها، تولید دارو، نانو مورد حمایت قرار گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش یارانه قراردادهای فناوری/ شروط تجاری سازی محصولات

احتمال افزایش یارانه قراردادهای فناوری/ شروط تجاری سازی محصولات