مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 05:202019-11-17اقتصادي

اجرای طرح بازرسی از کارگاه های قالیبافی در سمنان


طرح بازرسی از کارگاه های قالیبافی ، به منظور اطمینان از استمرار اشتغال قالیبافان و جلوگیری از تضییع حقوق مشمولان بیمه شده و کارفرمایان در استان سمنان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان سمنان ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در قالب این طرح ، یک هزار و 224 مورد بازرسی از قالیبافان و حرفه های مرتبط بیمه شده این استان در شش ماهه ابتدایی امسال انجام شد.

بهروز اسودی افزود: در این مدت، 32 مورد اخطار به مشمولان غیرفعال و نیمه فعال متقاضی برای اخذ بیمه قالیبافان صادر و 18 نفر مشمول هم به دلیل محرز شدن استمرار نداشتن فعالیت قالیبافی و یا انجام نشدن مراحل قانونی ، قرارداد و بیمه آنان تأمین اجتماعی لغو شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره وجود هشت مجتمع قالیبافی، تصریح کرد: 400 نفر از بافندگان در نیمه نخست امسال شناسایی و مجوز قالیبافی صادر شده است.

10 هزار و 400 بافنده در یکصد کارگاه متمرکز و غیرمتمرکز قالیبافی این استان فعالیت می کنند.

26 شرکت تعاونی در حوزه فرش دستباف در استان سمنان فعال است از این تعداد 20 شرکت تعاونی فرش دستباف شهری و 6 تعاونی فرش دستباف روستایی است که زیر نظر 2 اتحادیه شرکت های تعاونی فرش دستباف روستایی و اتحادیه شرکت های تعاونی صنایع دستی و فرش دستباف شهری فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازرسی از کارگاه های قالیبافی در سمنان

اجرای طرح بازرسی از کارگاه های قالیبافی در سمنان