مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:042019-11-17ورزشي

داروهای نیروزا برای ورزش ساخته نشده اند


یک مربی بدنسازی با بیان این که مکمل ها موادی هستند که قبل، بعد یا حین تمرین مصرف می شوند تا عضلات یک ورزشکار تخریب نشوند، گفت: ولی داروهای نیروزا برای ورزش ساخته نشده اند و پیشنهاد آن ها به یک ورزشکار بیشتر جهت سوء استفاده است.

- ایسنا/خوزستان یک مربی بدنسازی با بیان این که مکمل ها موادی هستند که قبل، بعد یا حین تمرین مصرف می شوند تا عضلات یک ورزشکار تخریب نشوند، گفت: ولی داروهای نیروزا برای ورزش ساخته نشده اند و پیشنهاد آن ها به یک ورزشکار بیشتر جهت سوء استفاده است.

مسلم دارابی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص علاقه مندی جوانان پس از حضور در باشگاه ها نسبت به استفاده از مکمل ها، اظهارکرد: استفاده از مکمل ها لازمه یک ورزشکار است اما متاسفانه برخی مربیان از اسم مکمل سوءاستفاده می کنند و در کنار مکمل ها، استروییدها و داروهای غیرمجاز را هم به ورزشکاران پیشنهاد می دهند.

وی ادامه داد: استفاده از استروییدها و داروهای غیرمجاز به بدن یک ورزشکار بسیار ضرر می رساند و یک ورزشکار را نه تنها به هدف نمی رساند، بلکه او را از ورزش دور می کند.

مکمل ها موادی هستند که قبل، بعد یا حین تمرین مصرف می شوند تا عضلات یک ورزشکار تخریب نشوند ولی داروهای نیروزا برای ورزش ساخته نشده اند و پیشنهاد آن ها به یک ورزشکار بیشتر جهت سوء استفاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای نیروزا برای ورزش ساخته نشده اند

داروهای نیروزا برای ورزش ساخته نشده اند