مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:552019-11-17حوادث

خسارت شدید به تاسیسات شهری و حمل و نقل عمومی


اتفاقاتی که روز گذشته در شهر اصفهان رخ داد، متاسفانه خسارات زیادی به سازه های شهری، اموال مردم، حمل و نقل عمومی، معابر شهری وارد کرده است.

- ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان گفت: اتفاقاتی که روز گذشته در شهر اصفهان رخ داد، متاسفانه خسارات زیادی به سازه های شهری، اموال مردم، حمل و نقل عمومی، معابر شهری وارد کرده است.

شهردار اصفهان اظهار کرد: جان و مال مردم به خاطر این رفتارها به خطر افتاد، همچنین چندین خودرو آتش نشانی برای کمک به مردم آسیب دید و در راه امداد رسانی گرفتار شد.

قدرت الله نوروزی افزود: خسارات شهری به فضای سبز، چراغ های راهنمایی و رانندگی، تاسیسات شهری و اماکن عمومی وارد شد.

وی تاکید کرد: این خسارات درواقع به زیان مردم است و خدمت رسانی به مردم را مختل می کند، هزینه ناشی از این خسارات از جیب مردم پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ شهردار اصفهان با ابراز امیدواری از اینکه به کمک مردم، فضای خوبی در روزهای آینده ایجاد می شود و فضای شهر پاکسازی خواهد شد، گفت: درصورتی که بتوانیم خسارات اتوبوس ها، مترو و اتوبوس های تندرو را برطرف کنیم می توانیم حمل و نقل عمومی را دوباره فعال کنیم .

نوروزی اعلام کرد: اگر بتوانیم چرخه حمل و نقل را به حالت عادی برگردانیم خدمات رسانی به مردم را از سر می گیریم، اما حداقل امروز نمی توان شرایط را به حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت شدید به تاسیسات شهری و حمل و نقل عمومی

خسارت شدید به تاسیسات شهری و حمل و نقل عمومی