مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 08:042019-11-17فرهنگي

افتتاح نمایشگاه 60 سال همکاری ایران و ایتالیا


نمایشگاه 60 سال همکاری ایران و ایتالیا از امروز تا 10 آذر در حوزه میراث فرهنگی و آثار تاریخی دایر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، امروز نمایشگاه ایران - ایتالیا و شصت سال همکاری در میراث فرهنگی در موزه ملی افتتاح شد.

این نمایشگاه از امروز تا 10 آذر دایر است.

  در افتتاح این نمایشگاه جبرییل نوکنده رییس موزه ملی ایران گفت: امروز بیش از نیم قرن همکاری پروژه های مشترک را با کشور ایتالیا مرور می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه همکاری ایران و ایتالیا 52 موضوع همکاری میراث فرهنگی را همراه با 60 اثر مشترک کاوش های ایرانی - ایتالیایی مشاهده خواهید کرد.

  * ایران و ایتالیا میراث داران تمدن دنیا هستند در ادامه این مراسم، جوزپه پِرونه سفیر ایتالیا در ایران درباره برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: بنده این فرصت را داشتم که دیداری از نمایشگاه داشته باشم و این نمایشگاه حاوی اطلاعات باستان شناسی کاوش های ایران و ایتالیا است و حائز اهمیت بسیاری است.

  وی افزود: امروز 60 سال باستان شناسی محققان ایرانی و ایتالیایی را جشن می گیریم و این همکاری در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

  سفیر ایتالیا در ایران بیان داشت: در راستای اقدامات مرمتی و حفظ میراث باستانی کارهایی را انجام داده ایم و باستان شناسان زحمت زیادی را در این زمینه کشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه 60 سال همکاری ایران و ایتالیا

افتتاح نمایشگاه 60 سال همکاری ایران و ایتالیا