مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 08:252019-11-17اجتماعي

شرکت 9 هزار نفر در طرح کتابخوانی


بیش از 9 هزار نفر در طرح های کتابخوانی نهضت سوادآموزی استان شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، مدیر نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان امروز در گفتگو با اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر 3 هزار و 200 نفردر کلاس های نهضت سوادآموزی استان مشغول به تحصیل هستند که همگی در طرح های مختلف کتابخوانی حضوری فعال دارند.

حجت السلام قاسمی با بیان اینکه این طرح در 5 مرکز یادگیری محلی و مهارت آموزی در مراکز توانبخشی و ندامتگاههای استان نیز با همکاری اداره کل کتابخانه های استان به صورت مستمر اجرا میشود افزود: طرح کتابخوانی نهضت سوادآموزی برای اولین بار در استان از آبان سال 97 آغاز شده است.

وی ترویج فرهنگ کتابخوانی در گروههای مختلف سوادآموزان، ارتقاء آگاهی عمومی تقویت فعالیت های گروهی و تثبیت سواد سوادآموزان را از جمله اهداف برگزاری این طرح برشمرد.

مدیر نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان افزود: تا کنون 60 عنوان کتاب در قالب طرح های حمایت از کالای ایرانی، خواندن به همراه خانواده،نماز کلید بهشت و حلقه های کتابخوانی در اختیار گروههای مختلف سوادآموزان استان قرار گرفته است.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه تولید کتاب های محتوایی به ویژه سوادآموزان نقش بسزایی در ارتقا سطح علمی جامعه دارد خواستار توجه فعالان عرصه فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 9 هزار نفر در طرح کتابخوانی

شرکت 9 هزار نفر در طرح کتابخوانی