مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 13:162019-11-17سياسي

مهمانان امروز ظریف +عکس


فرستاده ویژه نخست وزیر مالزی، اعضای گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران، سفیر جدید زیمبابوه و رییس جدید دفتر حفاظت منافع مصر در ایران امروز (یکشنبه) با ظریف دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (یکشنبه) در ساختمان شماره یک وزارت امور خارجه پذیرای فرستاده ویژه نخست وزیر مالزی و همچنین هیأت گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران بود.

علاوه بر آن رییس جدید دفتر حفاظت منافع مصر در ایران نیز در آغاز ماموریتش با وزیر خارجه ایران دیدار کرد و ظریف رونوشت استوارنامه سفیر جدید زیمبابوه را نیز تحویل گرفت.

*فرستاده ویژه ماهاتیر  داتو ویرا حاجی مرزوقی یحیی فرستاده ویژه نخست وزیر مالزی بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه ایران با ظریف دیدار و گفتگو کرد.

او که امروز با عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران دیدار کرده بود، از سوی ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی از حسن روحانی برای شرکت در کنفرانس بین المللی کوالالامپور که با هدف بررسی مسائل و معضلات جهان اسلام و یافتن راه حل در شرایط جدید بین المللی در مالزی برگزار می شود، دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانان امروز ظریف +عکس

مهمانان امروز ظریف +عکس