مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 02:302019-11-17ورزشي

حکم و مدال تنها پاداش قهرمانان لیگ برتر تیروکمان!


دهمین دوره لیگ برتر تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان با حضور 32 تیم در حالی به پایان رسید که پایین بودن سطح قراردادها و نبود جایزه نقدی برای تیم های برتر لیگ انتقاداتی را از سوی هیات های استانی به دنبال داشت.

- آنها بر این باورند لیگی که جایزه آن برای تیم های قهرمان در حد حکم و مدال است، ارزشی برای هیات های استانی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهمین دوره رقابت های لیگ برتر تیروکمان با حضور 32 تیم در شرایطی به پایان رسید که اکثر مربیان و کمانداران شرکت کننده به خاطر شرایط برگزاری منظم مسابقات لیگ و استقبال خوب اسپانسرها رضایت کامل داشتند و معتقد بودند برای نخستین بار شاهد برگزاری لیگی پویا و حرفه ای بودند.

اما پایین بودن سطح قراردادها، سنگین بودن تجهیزات تیروکمان و نبود جایزه نقدی برای تیم های برتر لیگ انتقاداتی بود که کمانداران و هیات های استانی از دهمین دوره لیگ برتر تیروکمان داشتند و معتقدند با وجود گران بودن تجهیزات، متاسفانه از لیگی ارزان برخوردارند.

همچنین هیات های استانی بر این باورند لیگی که تنها جایزه آن برای تیم های قهرمان در حد حکم و مدال خلاصه می شود چه ارزشی برای اسپانسر یا هیات های استانی دارد که هزینه ی سنگینی برای تیمداری در لیگ انجام دهند که بازگشتی از نظر مالی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم و مدال تنها پاداش قهرمانان لیگ برتر تیروکمان!

حکم و مدال تنها پاداش قهرمانان لیگ برتر تیروکمان!