مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 06:002019-11-18اقتصادي

تلفات برق در استان سمنان به 2 درصد کاهش یافت


مدیرعامل شرکت برق استان سمنان بابیان اینکه تمام تلاش ها برای رسیدن به استانداردهای بین المللی در حوزه انرژی است، گفت: تلفات برق در استان به دو درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی اکبر صباغ صبح دوشنبه در مراسم افتتاح پست برق 400 کیلوولت ایوانکی با حضور وزیر نیرو ضمن بیان اینکه این پروژه بااعتبار 86 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسیده است، ابراز داشت: در این طرح بار پست های ایوانکی و جنت آباد به این پست منتقل می شود و بیش از 400 ولت آمپر به ظرفیت گرمسار اضافه شده است.

وی ضمن بیان اینکه با افتتاح این پروژه زمینه برای توسعه صنعت، اقتصاد و عمران این شهرستان فراهم می شود، افزود: قطعاً انجام این قبیل اقدامات می تواند به توسعه روزافزون منطقه منتهی شود زیرا در صورت وجود زیرساخت ها سرمایه گذار رغبت به حضور پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت برق استان سمنان بابیان اینکه تلفات برق در استان به دو درصد کاهش یافته است، ابراز داشت: با اجرای این پروژه تلفات برق بسیار کاهش یافت و این یکی از دستاوردهای مهم اجرای این پروژه محسوب می شود.

صباغ بابیان اینکه تلاش می شود تا در شرکت برق به استانداردهای بین المللی دست پیدا کنیم، اضافه کرد: می توان به جرئت ادعا کرد پستی با بالاترین کیفیت در تراز بین المللی در این منطقه احداث و تقدیم مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات برق در استان سمنان به 2 درصد کاهش یافت

تلفات برق در استان سمنان به 2 درصد کاهش یافت