مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 06:522019-11-18سياسي

اعتراض به تداوم ایران ستیزی دولت کانادا و دول غربی/ پرونده کاناداسیاه است


ستاد حقوق بشر در اعتراض به تداوم ایران ستیزی دولت کانادا و دول غربی بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر،ار دیگر دولت نژاد پرست کانادا با کمک بانیان اعمال تروریسم اقتصادی علیه ملت ایران، پیش نویس قطعنامه ای تحت عنوان ً وضعیت حقوق بشر در ایران ً را به کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه کرد.

این اقدام کانادا که همزمان با موفقیت هفته گذشته جمهوری اسلامی ایران در دفاع از گزارش ملی حقوق بشری خود نزد شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد صورت می گیرد، نماد عمق خباثت و دشمنی نهادینه شده در دنیای غرب با ملت آزاده ایران می باشد.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری متعامل با سازوکارهای بین المللی، همواره حمایت و ارتقا حقوق بشر را در دستور کار خود داشته است.

در این میان همکاری مستمر با شخص و دفتر کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، طیف گسترده ای از کشورها و سازمانهای مردم نهاد داخلی و خارجی، گزارشگران ویژه موضوعی و دعوت آنها به کشور، اجرای تعهدات بین المللی گواه روشنی بر این مدعاست.

شایان ذکر است علیرغم تداوم تحریم های گسترده وحشیانه علیه ملت ایران، جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته ذیل دور سوم سازوکار بررسی دوره ای جهانی حقوق بشری خود ( موسوم به یو پی آر) از دستاوردهای حقوق بشری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به تداوم ایران ستیزی دولت کانادا و دول غربی/ پرونده کاناداسیاه است

اعتراض به تداوم ایران ستیزی دولت کانادا و دول غربی/ پرونده کاناداسیاه است