مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 07:592019-11-18اقتصادي

برگزاری طرح پاییزه کتاب مشهد زیر چتر حمایت شهرداری


طرح پاییزه کتاب در مشهد همزمان با هفته کتاب با حمایت شهرداری این شهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محسن مصحفی، معاون شهردار مشهد با اعلام این خبر گفت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مشهد همواره نگاه ویژه ای به بحث کتاب و کتابخوانی داشته و دارد و سعی کرده است تا در تمام رویدادهای مربوط به این حوزه سهمی داشته باشد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه امضا شده بین موسسه خانه کتاب و شهرداری مشهد برای تامین 20 درصد تخفیف کتاب در قالب طرح پاییزه کتاب، این سازمان مبلغ پنج میلیارد ریال را تخصیص داده است.

مصحفی با تاکید بر اینکه مشهد سال های متوالی در اجرای طرح پاییزه کتاب از جمله شهرهای برتر بوده است، تامین منابع مالی را یکی از دغدغه های اجرای این طرح اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به اولویت گسترش فرهنگ کتابخوانی، شهرداری مشهد با عنوان حامی مالی از هیچ اقدامی در این خصوص دریغ نمی کند.

معاون شهردار مشهد با اشاره به اینکه طرح پاییزه کتاب از 23 آبان آغاز شده است، از اجرای تبلیغات محیطی برای اطلاع رسانی به عموم مردم در روزهای آینده خبر داد و افزود: این طرح تا 30 آبان ادامه دارد و برای بهره مندی هرچه بیشتر مردم مشهد احتمال تمدید این مدت زمان با همکاری موسسه خانه کتاب و مساعدت آنها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح پاییزه کتاب مشهد زیر چتر حمایت شهرداری

برگزاری طرح پاییزه کتاب مشهد زیر چتر حمایت شهرداری