مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:392019-11-18سياسي

دستور معاون وزیر به دانشگاههای پزشکی برای مقابله با صندلی فروشی


به دانشگاههای علوم پزشکی کشور تاکید شده تا مواردی که توسط سازمان سنجش و خصوصا با مکاتبات معرفی می شوند را بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، باقر لاریجانی با اشاره به اینکه حوزه آموزش علوم پزشکی در کنار برنامه های تحولی و امور جاری، با چالش هایی نیز مواجه است گفت: بحثی چندی پیش درخصوص افزایش ظرفیت های کنکور سراسری مطرح شد.

لازم است دقت شود آموزش علوم پزشکی با سایر حوزه های کشور متفاوت است و افزایش نسنجیده ظرفیت ها می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به کشور وارد کند.

لاریجانی با اشاره به اینکه محاسبات نیروی انسانی نظام سلامت به شکلی دقیق صورت گرفته گفت: این محاسبات با در نظر گرفتن نیازهای کشور، منابع و اعتبارات و همچنین استانداردهای آموزشی و تجهیزات صورت گرفته و اگر کسی نظری داشت در بازه های یک ساله اصلاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: این محاسبات محاسبات دقیقی است و طبق برآوردها نباید کشور را به جایی برسانیم که فارغ التحصیلان علوم پزشکی بیکار باشند در عین حال هم باید به نحوی باشد که نیازهای جامعه پاسخ داده شود.

افزایش 32 درصدی ورودی رشته های علوم پزشکی در سال 98 معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه علیرغم خواست و تلاش وزارت بهداشت افزیش چشمگیری در ورودی های رشته های علوم پزشکی صورت گرفت، گفت: در سال 97، حدود 27 هزار نفر ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور معاون وزیر به دانشگاههای پزشکی برای مقابله با صندلی فروشی

دستور معاون وزیر به دانشگاههای پزشکی برای مقابله با صندلی فروشی