مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:492019-11-18اجتماعي

تصویب طرح احداث اسکله پانتون در بندر ترکمن


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به تصویب احداث اسکله پانتون در بندر ترکمن، گفت: این طرح در شورای هماهنگی مدیریت آشوراده و خلیج گرگان به تصویب رسیده است.

- محمد رضا کنعانی در گفتگو با خبرنگار مهر به موضوع صدور مجوز احداث اسکله پانتون در بندر ترکمن پرداخت و اظهار کرد: مجوز این طرح، توسط شورای هماهنگی مدیریت آشوراده و خلیج گرگان صادر شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان ادامه داد: این طرح به تصویب شورا رسیده و هم اکنون سازمان بنادر و کشتیرانی برای اجرای این طرح پیمانکار گرفته است و اخیرا هم ما اعلام کردیم که اگر نیازی برای نوسازی و بهسازی اسکله وجود دارد، طرح ها را برای ما بفرستند تا اقدامات لازم انجام شود.

وی در مورد شورای هماهنگی مدیریت آشوراده و خلیج گرگان نیز گفت: قبل از به وجود آمدن این شورا، با توجه به این نکته که مدیریت پناهگاه حیات وحش میان کاله به صورت یکپارچه با استان مازندران است، موضوعات مربوط به آشوراده و خلیج گرگان که به لحاظ سیاسی مربوط به استان گلستان است، بایستی در اداره محیط زیست استان مازندران، بررسی می شد.

کنعانی ادامه داد: برای حل مشکلات و سختی های این موضوع، شورایی به نام شورای هماهنگی مدیریت آشوراده و خلیج گرگان با عضویت اداره کل محیط زیست مازندران و گلستان، معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح احداث اسکله پانتون در بندر ترکمن

تصویب طرح احداث اسکله پانتون در بندر ترکمن