مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 10:252019-11-18ورزشي

در مسابقات پارا دو و میدانی جهان با نیزه رقیبم پرتاب کردم!


ملی پوش خوزستانی دو و میدانی جانبازان و معلولان با گله مندی نسبت به نبود تجهیزات لازم در ایران، گفت: در مسابقات جهانی آن قدر نیزه های ورزشکار برزیلی خوب بودند که ما با نیزه های او پرتاب داشتیم.

- در مسابقات پارا دو و میدانی جهان با نیزه رقیبم پرتاب کردم! ایسنا/خوزستان ملی پوش خوزستانی دو و میدانی جانبازان و معلولان با گله مندی نسبت به نبود تجهیزات لازم در ایران، گفت: در مسابقات جهانی آن قدر نیزه های ورزشکار برزیلی خوب بودند که ما با نیزه های او پرتاب داشتیم.

امان الله پاپی در گفت وگو با ایسنا در خصوص کسب نشان نقره مسابقات قهرمانی پارا دو و میدانی جهان در ماده پرتاب نیزه کلاس F57 با ثبت رکورد 47.

80 متر، اظهارکرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود.

رقیب اصلی من از کشور برزیل بود و مشخص بود که رکورد خوبی را هم به ثبت می رساند زیرا امکانات خوبی داشت و از این نظر به هیچ عنوان قابل قیاس با هم نبودیم.

وی با گله مندی نسبت به نبود تجهیزات، عنوان کرد: سه سال است که عضو تیم ملی هستم ولی هنوز یک نیزه اصلی برای این که بتوانم تمرین کنم، به من نداده اند.

این موضوع را چندین بار هم به فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک گفته ام.

من در ایران با نیزه غیراستاندارد و نیزه ای که برای آموزش در مدارس است، تمرین می کنم، در حالی که رقیب برزیلی من در رقابت های جهانی با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسابقات پارا دو و میدانی جهان با نیزه رقیبم پرتاب کردم!

در مسابقات پارا دو و میدانی جهان با نیزه رقیبم پرتاب کردم!