مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 11:002019-11-18اقتصادي

از جزییات کشف 222 کیلوگرم شیشه تا عدم ورود ذرت های آلوده


مدیرکل گمرک شهید رجایی و ناظر گمرکات استان هرمزگان از  کشف حدود 222 کیلوگرم شیشه در گمرک شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

- مدیرکل گمرک شهید رجایی بندرعباس در نشستی خبری تشریح کرد: از جزییات کشف 222 کیلوگرم شیشه تا عدم ورود ذرت های آلوده ایسنا/هرمزگان مدیرکل گمرک شهید رجایی و ناظر گمرکات استان هرمزگان از  کشف حدود 222 کیلوگرم شیشه در گمرک شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

ابوالفضل اکبرپور ظهر امروز در نشستی خبری اظهار کرد: ماده 3 قانون امور گمرکی 22 قانون برای گمرک تعریف کرده است که تنها یکی از آن ها اخذ عوارض برای دولت است.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از کالاها با جان و سلامتی مردم سروکار دارند از این رواگر مجوزهای قانونی در خصوص ورود آن ها اخذ نشود می تواند تاثیرگذار باشد، گمرک از ورود کالاهایی که مجوزهای لازم را ندارند جلوگیری می کند.

مدیرکل گمرک شهید رجایی تصریح کرد: هرمزگان دروازه اقتصاد و ورود کالا به کشور است و 60 درصد واردات، صادرات و ترانزیت کشور از این گمرک وارد و خارج می شود.

اکپرپور عنوان کرد: شهید رجایی 89 درصد تشریفات گمرکی کشور را انجام می دهد، از این روز بسیار حساس است، خیلی استان های مرکزی تولیداتی دارند اما خروج کالاهایشان در بندر شهید رجایی انجام می شود، این خدمات شبانه روزی گمرک باعث شده این حجم از کالاها نه تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جزییات کشف 222 کیلوگرم شیشه تا عدم ورود ذرت های آلوده

از جزییات کشف 222 کیلوگرم شیشه تا عدم ورود ذرت های آلوده