مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 11:252019-11-18فرهنگي

برخورد جدی باساخت و سازهای غیر مجاز در حریم تپه های باستانی سیلک


رییس میراث فرهنگی کاشان از برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم تپه های باستانی سیلک خبر داد و گفت: هفته گذشته یک ساختمان غیر مجاز در حریم درجه یک این تپه ها تخریب شد.

- مهران سرمدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تقویم گردشگری کاشان به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی و بر اساس سه شکل شمسی، قمری و میلادی تهیه شده است، اظهار داشت: این تقویم بر اساس جاذبه ها و رویدادهای فرهنگی و هنری کل شهرستان تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه این تقویم با موضوع رویداد محوری و ظرفیت های فرهنگی، آیینی و سنتی کاشان است، افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در شهرستان کاشان یکی از راه های جذب گردشگر داخلی و توریست خارجی است.

با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم تپه های باستانی سیلک برخورد می شود رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان همچنین از برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم تپه های باستانی سیلک خبر داد و ابراز داشت: هفته گذشته با حکم قضایی و با حمایت شهرداری کاشان به منظور حفظ حریم این اثر تاریخی یک بنا به عنوان ساختمان غیر مجاز در حریم درجه یک تخریب شد.

سمینار گردشگری رویدادمحور در کاشان برگزار شد وی همچنین از برگزاری سمینار گردشگری رویداد محور در کاشان خبر داد و تصریح کرد: این سمینار با هدف معرفی جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی باساخت و سازهای غیر مجاز در حریم تپه های باستانی سیلک

برخورد جدی باساخت و سازهای غیر مجاز در حریم تپه های باستانی سیلک