مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 11:402019-11-18پزشكي

عدم نظارت بر مراکز تولید توتون و تنباکو


رییس فراکسیون غذا و داروی مجلس گفت: عدم نظارت بر کارخانه ها و مراکز تولید تنباکو و توتون باعث ایجاد نگرانی شده و اخیرا هم مراکزی را شناسایی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، همایون هاشمی با اشاره به صحبت های رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت مبنی بر اینکه 80 درصد مواد تشکیل دهنده توتون های معطر دارای مواد شیمیایی سرطان زا هستند، گفت: متاسفانه بحث استفاده از قلیون در کشور ما در حال افزایش است که بنده با این موضوع مخالف هستم.

رییس فراکسیون غذا و دارو مجلس افزود: از طرف دیگر بحث عدم نظارت بر کارخانه ها و مراکز تولید تنباکو و توتون است که بر سایر نگرانی ها افزوده است و اخیرا هم مراکزی را شناسایی کرده اند که نحوه فرآوری و تولید تنباکو و توتون مورد نیاز آغشته به بسیاری از سموم است.

وی در ادامه گفت: این موارد استاندارد نیست و در بستر این موضوع بسیاری از بیماری ها به وجود می آید که نظارت آن مربوط به حوزه نظارتی دولت به حساب می آید و سازمان غذا و دارو و بخش های نظارتی وزارت بهداشت و همچنین وزارت صنعت در این مورد می توانند دخالت کنند هاشمی با بیان اینکه بسیاری از بخش های دولت می توانند در رفع این نگرانی ها مردم را کمک کنند، خاطرنشان کرد: دولت با توسعه نظارت می تواند رفع نگرانی کند، متاسفانه در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم نظارت بر مراکز تولید توتون و تنباکو

عدم نظارت بر مراکز تولید توتون و تنباکو