مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:202019-11-18اقتصادي

همه جایگاه های عرضه سوخت بنزین در استان بوشهر فعال است


مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: هم اکنون از مجموع 65 جایگاه عرضه سوخت بنزین در استان بوشهر همه جایگاه ها فعال است.

- مهرداد بیوکی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در زمان حاضر 34 جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در استان بوشهر فعال است.

وی از وارد شدن خسارت به یک جایگاه سوخت در شهر بوشهر بر اثر ناآرامی ها به علت افزایش نرخ بنزین خبر داد و تصریح کرد: در جریان برخی ناآرامی ها به علت افزایش نرخ بنزین تنها به یک جایگاه عرضه سوخت در شهر بوشهر خسارت وارد شد که با تمهیدهای انجام شده این جایگاه نیز وارد مدار شد.

بیوکی بابیان اینکه زمان حاضر تانکرهای حامل سوخت با اسکورت و شرایط امنیتی خاص به شهرستان ها ارسال می شود اضافه کرد: هرچند شرکت پخش فرآورده های نفتی مشکلی در تأمین سوخت ندارد و ذخایر موجود است اما همچنان میزان مصرف بنزین در استان به روند عادی خود نرسیده است.

وی یادآور شد: میانگین مصرف روزانه بنزین در استان بوشهر یک میلیون و 850 هزار لیتر است این در حالی است که در این شرایط میزان مصرف به 700 تا 800 هزار لیتر کاهش یافته است.

افزایش میزان مصرف سوخت سیان جی در استان بوشهر مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر از افزایش میزان مصرف سوخت سیان جی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه جایگاه های عرضه سوخت بنزین در استان بوشهر فعال است

همه جایگاه های عرضه سوخت بنزین در استان بوشهر فعال است