مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:152019-11-18سياسي

اجرای طرح پند مهربانی با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی


سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: طرح پند مهربانی توسط سازمان جوانان هلال احمر به مناسبت آغاز هفته ملی کتاب اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا بامداد اصل سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرای برنامه های هفته کتاب را با هدف تشویق کودکان عضو کانون غنچه های هلال به کتاب و کتابخوانی، ترغیب کودکان به کسب مهارت خواندن، گوش دادن فعال و نیز ترویج فرهنگ اهدای کتاب به یکدیگر، آشنایی با کتابخانه ها، نحوه حفظ و نگهداری کتاب و کمک به افزایش سرانه مطالعه و یادگیری میان کودکان عنوان کرد.

وی افزود: در هفته کتاب و کتاب خوانی مربیان و مدیران اجرایی با بازخوانی کتاب و قصه گویی با موضوع آشنایی با اهداف و وظایف هلال احمر، اقدام به ترویج فرهنگ مهرورزی، بشردوستی و مفاهیم امدادی می کنند.

این فعالیت موجب تقویت مهارت گوش دادن، مشارکت فعال در تبادل نظر و بحث گروهی در این کودکان می شود.

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: پخش روزانه قصه های صوتی مهرگویان در مهدهای کودک، برگزاری جشن کتاب و اهدای یک جلد کتاب از کتاب های هر عضو غنچه هلال به کتابخانه مهد یا مناطق محروم شهر، بازدید از نمایشگاه های کتاب و کتابخانه های عمومی شهر، دعوت از نویسندگان مشهور کتاب کودک و والدین غنچه های هلال در جشن کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پند مهربانی با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی

اجرای طرح پند مهربانی با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی