مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:252019-11-18اقتصادي

مقابله با چالش های کلانشهر تهران با برنامه های هوشمندسازی شهر


سرپرست اداره سیاست گذاری و پایش مرکز تهران هوشمند آلودگی هوا و آب، ترافیک، کمبود فضای پارک و رخداد 20 میلیون سفر روزانه و مصرف بیش از 12 میلیون لیتر بنزین در روز را از چالش های کلانشهر تهران نام برد و اظهار کرد: - براین اساس در این مرکز در چشم انداز تهران هوشمند رفت و آمد روان از شهری سالم مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد توکل همدانی در نشست هم اندیشی نقش جابه جایی هوشمند در حمل و نقل شهری با اشاره به راه اندازی شورای راهبردی تهران هوشمند در شهرداری تهران، گفت: در حال حاضر ما در دورانی زندگی می کنیم که تحولات فناورانه نوع زندگی ما را تغییر داده است.

وی تحولات فناورانه را در حوزه های هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و نسل پنجم ارتباطات دانست و اظهار کرد: بر اساس تصورات عمومی شهری که بتواند از این فناوری ها استفاده کند، شهر هوشمندی است؛ ولی در سال های اخیر بیشتر بر خروجی های شهرهای هوشمند توجه می شود.

سرپرست اداره سیاست گذاری و پایش مرکز تهران هوشمند به اقدامات انجام شده در حوزه ایجاد شهر هوشمند درتهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در کلانشهر تهران با چالش هایی مانند آتش سوزی، ترافیک، کمبود فضای پارک و کمبود منافع آب و آلودگی آب و آلودگی های هوا مواجه هستیم، ضمن آنکه بر اساس آمارها روزانه بیش از 12 میلیون لیتر بنزین مصرف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با چالش های کلانشهر تهران با برنامه های هوشمندسازی شهر

مقابله با چالش های کلانشهر تهران با برنامه های هوشمندسازی شهر