مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:302019-11-18سياسي

برای مقابله با جنگ نرم از سینما و فیلم استفاده کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد ، علی ظاهر سخنران دوم شب ملل اسلامی گفت: در زمان کنونی اهمیت سینما بیشتر از پیش شده است، - سخنران دوم شب ملل اسلامی جشنواره فیلم رشد بیان کرد برای روبه رویی و مقابله با جنگ نرم بهتر است از سینما و فیلم استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد ، علی ظاهر سخنران دوم شب ملل اسلامی گفت: در زمان کنونی اهمیت سینما بیشتر از پیش شده است، آمریکا با استفاده از جنگ نرم می خواهد بر روی مغز های نوجوانان تأثیر بگذارد.

وی بیان کرد: برای روبه رویی و مقابله با جنگ نرم بهتر است از سینما و فیلم استفاده کنیم و تمام جوامع اسلامی موظفند سینمای اسلام را در اولویت خود قرار بدهند.

ظاهر در پایان گفت: فیلم، عکس و رسانه ها اکنون از اهمیت زیادی برخور دارند، کل منطقه خاورمیانه را گشته ام و به نظرم ایران تنها کشوری است که ساخت فیلم در زمینه سینمای اسلامی را در اولویت خود قرار داده است.

آمریکا ما را نسلی بدون آموزش و ترقی می خواهد و وظیفه رسانه ها و سینما است که این رویه را تغییر بدهند و اولویت خود را اسلام قرار بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با جنگ نرم از سینما و فیلم استفاده کنیم

برای مقابله با جنگ نرم از سینما و فیلم استفاده کنیم