مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 17:502019-11-18سياسي

استقبال از طرح خلاقانه تعویض کاغذ باطله با کتاب در اردبیل


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه های عمومی استان اردبیل از اجرایی شدن طرح های خلاقانه برای ترویج فرهنگ مطالعه از جمله تعویض کاغذ باطله با کتاب استقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروانه رضا قلیزاده عصر دوشنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب مرکز پیش دانشگاهی مدرس اردبیل عنوان کرد: با برگزاری این نمایشگاه، طرحی در خصوص تعویض کاغذ باطله با کتاب اجرایی شد که به منظور جلوگیری از هدر رفت کاغذ و فرهنگسازی در این خصوص می تواند مفید واقع شود.

به گفته وی چنین طرح هایی از جمله برنامه های خلاقانه ای بوده که با استقبال مرکز کتابخانه های عمومی استان برای تداوم و کیفی سازی هم همراه خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با قدردانی از برگزار کنندگان این نمایشگاه، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های کتاب بستر مناسبی برای آشنا سازی آحاد مردم با تازه های نشر و علاقه مند سازی آنان به مطالعه را فراهم خواهد کرد.

وی به مزایای ترویج فرهنگ مطالعه در بین نسل جوان نیز اشاره کرد و افزود: ارتقای سطح بینش، افزایش اعتماد به نفس و سطح سواد اجتماعی از آثار ترویج مطالعه در بین دانش آموزان خواهد بود.

رضاقلیزاده تصریح کرد: علاوه بر علاقه مند سازی دانش آموزان به انجام تکالیف درسی، باید شیوه های ترویج مطالعه عمومی برای دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از طرح خلاقانه تعویض کاغذ باطله با کتاب در اردبیل

استقبال از طرح خلاقانه تعویض کاغذ باطله با کتاب در اردبیل