مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 20:402019-11-18ورزشي

برد بی دردسر صنعت آویژه برابر نیروی زمینی/ یک نیمه قوی یک نیمه ضعیف


از سری مسابقات هفته پنجم سوپر لیگ بسکتبال کشور صنعت آویژه مشهد توانست در خانه با نتیجه 85 بر 73 نیروی زمینی را مغلوب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، تیم های آویژه صنعت پارسا و نیروی زمینی عصر روز گذشته در قالب هفته پنجم سوپرلیگ بسکتبال در سالن به مصاف یکدیگر رفتند.

نیروی زمینی؛ بی دقت در حمله، کم رمق در دفاع در این بازی که با حضور بسکتبال دوستان مشهدی برگزار شد، کوارتر اول دو تیم پابه پای یکدیگر پیش رفتند اما در کوارتر دوم آویژه صنعت پارسا توانست با نتیجه قاطع 24 بر 4 حریف خود را در شکست دهد و نیمه اول را با اختلاف 22 امتیازی به سود خود به پایان برد.

کوارتر سوم با وجود اسلم دانک های قدرتی و زیبای نصیری نیروی زمینی توانست تا حدودی عملکرد ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و توانست در 10 دقیقه سوم صنعت آویژه را با نتیجه 22 بر 16 مغلوب کند.

در زمان پایانی بازیکنان صنعت آویژه که به نوعی خود را از پیش برنده می دانستند، نتوانستند مانند نیمه اول ظاهر شوند که این موضوع سبب شد بازیکنان جوان نیروی زمینی بازی بهتری را ارائه دهند و پرتاب های سه امتیازی هِنری هم نتوانست به کمک صنعت آویژه بیاید، چرا که نیروی زمینی توانست با نتیجه 24 بر20 صنعت آویژه را مغلوب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد بی دردسر صنعت آویژه برابر نیروی زمینی/ یک نیمه قوی یک نیمه ضعیف

برد بی دردسر صنعت آویژه برابر نیروی زمینی/ یک نیمه قوی یک نیمه ضعیف