مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:502019-11-19اقتصادي

چهار دستگاه CT اسکن به گیلان اختصاص یافت


رییس مجمع نمایندگان گیلان از تخصیص چهار دستگاه CT اسکن به استان به ارزش پنج میلیارد تومان خبر داد.

- ذبیح نیکفر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت توسعه زیرساخت های پزشکی را در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه برشمرد و اظهار کرد: تجهیزات و ملزومات پزشکی با استاندارهای نوین یکی از اصول غیرقابل انکار در ارتقای سلامت جامعه محسوب می شود.

وی با اشاره به عقب ماندگی گیلان در استقرار خدمات درمانی و ضریب نفوذ آن در حوزه سلامت افزود: گیلان به لحاظ داشتن مراکز درمانی بزرگ و اثرگذار نسبت به کشور عقب است و می طلبد تلاش ها برای افزایش زیرساخت های درمانی در این استان بیشتر شود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت به فقر تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی فعلی گیلان اشاره کرد و گفت: نه تنها استان از کمبود مراکز درمانی بلکه از تجهیزات مکفی نیز کم برخوردار بوده و لازم است دولت ازجمله وزارتخانه بهداشت و درمان توجه بیشتری به این بخش کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از جبران بخشی از کمبود تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی گیلان خبر داد و افزود: چهار دستگاه CT اسکن با ارزش پنج میلیارد تومان به گیلان اختصاص یافته است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات تخصیص چهار دستگاه CT اسکن به گیلان گفت: یک دستگاه CT اسکن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار دستگاه CT اسکن به گیلان اختصاص یافت

چهار دستگاه CT اسکن به گیلان اختصاص یافت