مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:152019-11-19بين الملل

حمایت قاطعانه پکن از فرماندار «هنگ کنگ»


وزارت خارجه چین امروز (سه شنبه) ضمن حمایت قاطعانه از فرماندار خودمختار «هنگ کنگ» تأکید کرد که پکن برای حفاظت از حاکمیت چین مصمم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال دخالت کشورهای غربی در امور داخلی هنگ کنگ، وزارت خارجه چین امروز (سه شنبه) تأکید کرد که همچنان به حمایت قاطعانه از کری لام فرماندار خودختار منطقه هنگ کنگ ادامه می دهد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، گنگ شوانگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین در کنفرانس خبری خود ضمن تأکید بر حمایت دولت چین از نیروهای پلیس هنگ کنگ در اجرای قانون گفت که پکن برای حفاظت از حاکمیت خود مصمم است.

پکن در حالی بر حمایت قاطعانه از فرماندار منطقه هنگ کنگ تأکید کرده است که در روزهای اخیر کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس و اتحادیه اروپا، مداخله در امور داخلی هنگ کنگ را تشدید بخشیده اند.

سخنگوی بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا روز گذشته (دوشنبه) ضمن مداخله در امور داخلی هنگ کنگ، در خصوص اوضاع این منطقه ابراز نگرانی کرد و از مقامات خواست تا مسیری را برای برطرف کردن اوضاع هنگ کنگ، پیدا کنند.

از طرف دیگر، یک مقام ارشد آمریکا نیز علیرغم هشدارهای پکن درباره مداخله در امور هنگ کنگ، گفت: ما استفاده غیرقابل توجیه از زور (علیه معترضان هنگ کنگ) را محکوم می کنیم و از تمامی طرفین می خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطعانه پکن از فرماندار «هنگ کنگ»

حمایت قاطعانه پکن از فرماندار «هنگ کنگ»