مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:262019-11-19سياسي

فرصتی برای توسعه...


استان کرمانشاه در سال 2020 میلادی میزبان رویداد جهانی گردشگری روستایی است، رویدادی که بهره گیری از آن بی تردید فرصت های بی نظیری را در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی ایجاد خواهد کرد.

- مرکز کرمانشاه ، کرمانشاه استانی است که در دل کوهستان های غربی ایران قرار گرفته است، سرزمینی که تاریخ قطورش هنوز صفحات ناخوانده فراوان دارد و در سرگذشت ورق خورده اش هم هنوز جای بسی اندیشه است.

در تاریخ این منطقه حتما رد پای انسان های نخستین را خواهی یافت، در غار دو اشکفت به اولین سکونتگاه انسان های نخستین خواهی رسید یعنی ده ها هزار سال پیش.

دیباچه مهر و دوستی را فرهاد بر دیوار تراش بیستون حک کرد و نظامی آنرا در نظم و نثر شیوا و نابش به رشته تحریر در آورد و درمنشوری شیرین به همگان عرضه کرد در طاقبستان تاریخ عصر ساسانی است که بر سنگ نگاره ها حک شده، سنگ نگاره خسرو پرویز سوار بر شبدیز.

در این استان تاریخی نه چندان آشنا برای گردشگران که البته آن هم از حیث ناهمخوانی تعداد گردشگران نسبت به طبیعت و آثار بکرش نشات می گیرد شگفتی های فراوان وجود دارد مثلا در مسیر قصرشیرین و براساس پژوهش های اخیر باستانشناسی، کشفیات بدست آمده همچون دیوار چین ایران روایتگر ناگفته های فراوانی در دل تاریخ این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی برای توسعه...

فرصتی برای توسعه...