مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:502019-11-19سياسي

گلچینی از بهترین آثارم را در تالار وحدت رهبری می کنم


لوریس چکناواریان، رهبر ارکستر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو از اجرای گلچینی از بهترین قطعاتش توسط ارکستر سمفونیک تهران خبر داد و گفت: - رهبر ارکستر مطرح جهانی به دانشجو گفت: جدیدترین اجرای ارکستر سمفونیک تهران طی روزهای ششم تا هشتم آذر با مدیریت هنری شهرداد روحانی در تالار وحدت برگزار می شود.

لوریس چکناواریان، رهبر ارکستر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو از اجرای گلچینی از بهترین قطعاتش توسط ارکستر سمفونیک تهران خبر داد و گفت: جدیدترین اجرای ارکستر سمفونیک تهران طی روزهای ششم تا هشتم آذر با مدیریت هنری شهرداد روحانی در تالار وحدت برگزار خواهد شد که بنده هم به عنوان رهبر ارکستر مهمان تعدادی از قطعات خاطره انگیزم ررا برای علاقه مندان موسیقی کلاسیک اجرا خواهم کرد.

وی ادامه داد: تقریبا جزییات قطعات مدنظر در این کنسرت مشخص شده است اما ترجیع میدهم روز اجرا مخاطبان با حضو در تالار وحدت از جییات قطعات با خبر شوند و بتوان لحظات خاطره انگیزی را برایشان رقم بزنیم.

گفتنی است لوریس چکناواریان به عنوان آهنگساز تاکنون بیش از 75 اثر شامل 6 اپرا، 5 سمفونی، 1 اوراتوریو، 1 رکوییم، آثاری در زمینهٔ موسیقی کُر، موسیقی مجلسی، پیانو و خوانندگی، و همچنین کنسرتو هایی برای پیانو، ویولن، گیتار، سلو و پیپا، در کنار موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلچینی از بهترین آثارم را در تالار وحدت رهبری می کنم

گلچینی از بهترین آثارم را در تالار وحدت رهبری می کنم