مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:002019-11-19اقتصادي

اعتبارات دهیاری های کشور 70 درصد افزایش یافت


معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت:اعتبارات امسال دهیاری ها با 70 درصد افزایش به 5 هزار میلیارد تومان رسید که نقش مهمی درتوسعه و عمران مناطق روستایی دارد.

- سعید رضا جندقیان در حاشیه همایش دهیاران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مهمترین مشکلات روستاها اظهارداشت: یکی از مشکلاتی که روستاها از آن رنج می برد مهاجرت جوانان و کاهش ظرفیت اقتصادی است که با معیشت روستا ارتباط مستقیم دارد.

وی بیان کرد: برای این که بتوانیم روستاها را به مناطق مولد تبدیل کنیم دو فکر و اندیشه داریم که در این راستا هیئت اندیشه ورز را ابلاغ کرده ایم تا به این مسائل رسیدگی کنند.

جندقیان بیان کرد: تلاش کردیم تا اقداماتی را انجام دهیم تا شوراها بتوانند اهرم مشورتی هم در کنارشان باشد و اقدام بعدی در حوزه مالی و تسهیلاتی است که با یکی از بانک های عامل در روستا تفاهم نامه ای منعقد کرده ایم و از ذخیره و رسوب اعتبارات دهیاری ها تسهیلاتی را در به کارآفرینان پرداخت می کنیم.

وی یادآورشد: در هر روستا که طرحی برای اجرا ارائه شود به متقاضیان تا سقف 500 میلیون تومان بدون هیچ ضمانتی تسهیلات 8 درصدی با یکسال تنفس پرداخت می کنیم تا معیشت و اشتغال روستایی رونق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات دهیاری های کشور 70 درصد افزایش یافت

اعتبارات دهیاری های کشور 70 درصد افزایش یافت