مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:552019-11-19اجتماعي

گرمخانه جدید زنان در منطقه فرحزادی تعطیل شد


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به تعطیلی گرمخانه ویژه زنان در منطقه فرحزادی به دلیل مخالفت اهالی محل گفت: - در حال حاضر اتوبوس های سیار جایگزین این گرمخانه شد.

سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تعطیلی گرمخانه ویژه زنان در منطقه 2 پیش از افتتاح آن اظهار داشت: این گرمخانه در منطقه 2 مشرف به دره فرحزادی واقع شده بود و هیچ گرمخانه دیگی در این منطقه برای زنان نداریم، البته برای مردان در منطقه 5 مشرف به دره گرمخانه ای وجود دارد.

  وی افزود: پیش از افتتاح این گرمخانه گزارشی به ما اعلام شد که مقاومت محلی برای راه اندازی و افتتاح گرمخانه ویژه زنان وجود دارد که ما به محل رفتیم و مشخص شد اهالی نگرانند راه اندازی این گرمخانه پاتوقی برای معتادان شود.

  سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: من از 11 شب تا 1 بامداد در محل حضور داشتم و با اهالی صحبت کردم، مقداری فضا تلطیف شد ولی مقاومت جدی وجود دارد.

از طرفی زنان بی خانمان در دره فرحزادی نیاز به سرپناه دارند و اگر به این مسئله توجه نشود، خطرات جانی برای آنها به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه جدید زنان در منطقه فرحزادی تعطیل شد

گرمخانه جدید زنان در منطقه فرحزادی تعطیل شد