مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:252019-11-19اجتماعي

گزارش مکتوب: واکاوی دلایل ساخت و سازهای غیر مجاز در یاسوج


ناهماهنگی برخی ادارات و ارائه خدمات توسط دستگاههای خدمات رسان منجر به افزایش ساخت و سازهای بدون ضابطه در یاسوج شده است.

- پاییز است باران شدید باران و عرض کم جاده تنگ زیبای مهریان موجب می شود تا آهسته رانندگی کرد، برگ های پاییزی پس از برخورد قطران باران به آنان جلوه گری می کنند و برف پاک کن های ماشین هم به وجد آمده و برایشان دست تکان می دهند، نمایی از زیبایی های طبیعت در قاب تصویر چشم ها است، پاییز همیشه زیباست ولی پاییز یاسوج که دردامنه زیبای دنا جاگرفته طراوت خاصی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، متاسفانه در سالهای اخیر ساخت وسازهای غیرمجاز و ویلاسازی در یاسوج و حومه شدت گرفته است همین زمان اندک سبب شده تا بسیاری از مشکلات و معضلاتی که اغلب کلانشهرها با آن مواجه هستند دامن این شهر زیبای سردسیری را بگیرد.

بلایی که پولدارهای ویلاساز بر سر شهر یاسوج آورده اند نه تنها آب و هوا بلکه زمین را هم از این شهرستان گرفته اند به گونه ای که آینده مناسبی برای آن متصور نیست.

تغییر کاربری اراضی آن هم با ترغیب کشاورزان به فروش زمین هایشان و بعد هم تغییر کاربری باغات به مسکونی و از سوی دیگر معضل کوه و جنگل خواری و موج ویلاسازی روی کوه ها و در دل جنگل قلب هر انسان طبیعت دوستی را به درد می آورد و که با ادامه این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مکتوب: واکاوی دلایل ساخت و سازهای غیر مجاز در یاسوج

گزارش مکتوب: واکاوی دلایل ساخت و سازهای غیر مجاز در یاسوج