مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 23:302019-11-19بين الملل

واکنش فرانسه به افزایش میزان ذخایر آب سنگین ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، اگنس ون درمول سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه شامگاه سه شنبه در یک کنفرانس خبری آنلاین از تصمیم اخیر آمریکا مبنی بر لغو معافیت های در نظر گرفته شده برای همکاری شرکت های خارجی در تأسیسات هسته ای فردو .

- سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه از تصمیم آمریکا برای لغو معافیت های تحریمی تأسیسات هسته ای فردو و همچنین کاهش تعهدات هسته ای ایران ذیل برجام ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، اگنس ون درمول سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه شامگاه سه شنبه در یک کنفرانس خبری آنلاین از تصمیم اخیر آمریکا مبنی بر لغو معافیت های در نظر گرفته شده برای همکاری شرکت های خارجی در تأسیسات هسته ای فردو و کاهش تعهدات هسته ای ایران ذیل برجام ابراز نگرانی و تأسف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در خصوص تصمیم آمریکا برای عدم تمدید معافیت های تحریمی سایت هسته ای فردو گفت: ما از تصمیم آمریکا برای پایان بخشیدن به معافیتی که به اجرای پروژه های صلح آمیز در سایت هسته ای فردو که پی از سرگیری غنی سازی در این سایت اتخاذ شده است، متأسفیم.

وی در ادامه درباره گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر عبور ذخایر آب سنگین ایران از حد تعیین شده در برجام (130 تن) نیز گفت: فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرانسه به افزایش میزان ذخایر آب سنگین ایران

واکنش فرانسه به افزایش میزان ذخایر آب سنگین ایران