مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 04:202019-11-20بين الملل

صباح زنگنه: رژیم صهیونیستی از سر ناتوانی به سیاست ترور پناه برده است


یک کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان این که عدم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی، این رژیم را دچار خلاء سیاسی و قدرت کرده است، گفت: اسراییل در برابر قدرتی مانند مقاومت فلسطین عاجز شده و مجبور است به شرایطی که نیروهای مقاومت تعیین می کنند، - تن دهد.

صباح زنگنه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در مواجهه با نیروهای مقاومت اظهار کرد: طی سال های اخیر مقاومت قدرت خود را افزایش داده و تنوع ابزار پاسخ به رژیم صهیونیستی را بالا برده است، اکنون هم ملاحظه می کنید رژیم صهیونیستی در ماه های طولانی نتوانسته یک دولت ائتلافی یا متحد با احزاب کوچک و بزرگ تشکیل دهد و عملا در یک فضای خلاء سیاسی سیر می کند.

وی تصریح کرد: این خلاء سیاسی بسیاری از ظرفیت ها و فرصت ها را از رژیم صهیونیستی سلب می کند، همچنین کشورهای مختلف و همسایگان نسبت به توان رژیم صهیونیستی دچار شک و تردید می شوند، اما این رژیم سعی می کند اقتداری از خود نشان دهد و با برخورد با نیروهای مقاومت در غزه برای خود جای پا باز کرده و مشغولیت جدیدی را برای مردم ایجاد کند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه همچنین بیان کرد: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی دیگر امکان حمایت آمریکا در شرایط فعلی را ندارد و با توجه به این که رییس جمهور آمریکا وارد فاز موضوعاتی مانند استیضاح و مسائل بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباح زنگنه: رژیم صهیونیستی از سر ناتوانی به سیاست ترور پناه برده است

صباح زنگنه: رژیم صهیونیستی از سر ناتوانی به سیاست ترور پناه برده است