مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 05:202019-11-20فرهنگي

راهیابی 18 اثر به سومین جشنواره ملی چتر زندگی در یزد + اسامی


هیات انتخاب سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» در یزد از مجموع 156 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، 18 اثر را برای بخش رقابت برگزیدند.

- راهیابی 18 اثر به سومین جشنواره ملی چتر زندگی در یزد + اسامی ایسنا/یزد هیات انتخاب سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی  در یزد از مجموع 156 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، 18 اثر را برای بخش رقابت برگزیدند.

دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد اعلام کرد: مجموعاً 156 اثر به دبیرخانه این جشنواره از استان های مختلف ارسال شد که از سوی هیات انتخاب، 18 اثر به بخش رقابت آن راه یافت.

چشمان کاملاً بسته به کارگردانی سید پویا امامی از اصفهان، رادیکال زندگی به کارگردانی سیدفاضل خانی از ایوان غرب، یک وال برای خدا نامه نوشت به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان، تیک تاک به کارگردانی نازیلا امینی از آذربایجان غربی، عروس آب به کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز و هشتگ لاکچری به کارگردانی میثم سرآبادانی از تفرش از جمله آثار راه یافته به جشنواره است.

دست کاری به کارگردانی مهدی ضیاییان پور از تهران، آدم ها با فرهنگ به کارگردانی رضا فقیهی از تهران، منذور به کارگردانی ملیحه دهقانی از تهران، گل پری به کارگردانی سعید بالینی از زاهدان، چسب زخم به کارگردانی امیر رجب پور از ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 18 اثر به سومین جشنواره ملی چتر زندگی در یزد + اسامی

راهیابی 18 اثر به سومین جشنواره ملی چتر زندگی در یزد + اسامی