مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 05:402019-11-20اقتصادي

پروژه آبخیزداری گل رودبار مهدی شهر 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس اداره منابع طبیعی مهدی شهر بابیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه آبخیزداری گل رودبار 65 درصد است، گفت: این طرح با 10 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

- حمیدرضا عبدوس در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه آبخیزداری گل رودبار واقع در آسوران و چاشم مهدی شهر 65 درصد است، ابراز داشت: این طرح بااعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی در حال اجرا است.

وی بابیان اینکه این بندهای سنگ و ملاتی امسال آماده بهره برداری خواهند شد، افزود: در این پروژه سنگی ملاتی درمجموع دو هزار و 660 مترمکعب مصالح سنگ و سیمان بکار رفته است و میانگین قادر به قادر به استحصال و جمع آوری 205 هزار مترمکعب آب در سال خواهد بود.

وی بابیان اینکه این حوزه آبخیز 19 هزار و 190 هکتار وسعت دارد، افزود: علاوه بر عملیات فیزیک که هم اکنون در حال انجام است عملیات بیولوژیک نیز شامل بذرکاری بادام کوهی در سطح 50 هکتار، کاداستر اراضی ملی در سطح بیش از 14 هزار هکتار، جایگزینی سوخت فسیلی شامل توزیع آبگرمکن خورشیدی و تنور گازی، حفاظت و قرق، گشت و مراقبت اجرا خواهد شد عبدوس در ادامه تصریح کرد: کنتـرل و جلوگیری از وارد شدن رسوبات به حوزه گل رودبار و پیشـگـیـری از وقوع سیل و خسارات وارده به شهر شهمیرزاد و ساکنان محدوده این پروژه ازجمله اثرات مثبت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبخیزداری گل رودبار مهدی شهر 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه آبخیزداری گل رودبار مهدی شهر 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد