مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:302019-11-20سياسي

یک روز پرحاشیه در کتابخانه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)


بوی کاغذ و صدای خش خش برگ های کتاب، هر انسان اهل ذوق را به وجد می آورد، کتاب آن یار بی زبان پر حرف که هرکداممان هم، هر میزان درگیر روزمرگی شده و دغدغه های اقتصادی داشته باشیم و از صبح تا شب به بردگان دنیای مجازی تبدیل شویم، - یک روز پرحاشیه در کتابخانه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ایسنا/قزوین بوی کاغذ و صدای خش خش برگ های کتاب، هر انسان اهل ذوق را به وجد می آورد، کتاب آن یار بی زبان پر حرف که هرکداممان هم، هر میزان درگیر روزمرگی شده و دغدغه های اقتصادی داشته باشیم و از صبح تا شب به بردگان دنیای مجازی تبدیل شویم، هنوز گوشه دلمان به یاد اشعار و رمان های خوانده شده یا دنیای دانستنی هایمان تنگ می شود.

در قامت خبرنگار به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی به کتابخانه مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) مراجعه می کنم تا تعدادی سؤالات کلیشه ای از مسئولان کتابخانه بپرسم، اما روند اداری و نامه نگاری دستگاه دولتی قانعم می کند مزاحم مسئولان نشوم.

دست از پا درازتر با سردبیر خبرگزاری تماس می گیرم و سردبیر نیز مثل همیشه یک پیشنهاد دیگر جلوی پایم می گذارد و می گوید: گزارشی از دانشجویان تهیه کن و دنبال مسئولان نرو.

در راهروهای کتابخانه پرسه می زنم تا فردی را برای مصاحبه پیدا کنم، انتهای یکی از راهروها یک در شیشه ای مات قرار دارد و روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روز پرحاشیه در کتابخانه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

یک روز پرحاشیه در کتابخانه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)